beingawesomeinfinland.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!


Hyvää yötä,
Aldus welkom!
Vanaf 30 augustus 2010 zal ik woonachtig en studerende zijn in Turku, Finland. Hier ga ik als invulling voor mijn minorperiode van mijn huidige opleiding , Technische Bedrijfskunde, een opleiding volgen. De opleiding betreft 'Industrial Sales'. Deze ga ik volgen aan de TUAS, Turku University of Applied Sciences, gedurende 4 maanden.As we speak is alles geregeld voor deze reis; aanmelding, ticket, huisvesting, DUO etc.
Waarom Finland? Dit keer geenexotische oorden, palmbomen en kokosnoten maar sneeuw en rendieren! De keuze voor Finland was vrij simpel voor mij; Ik heb de studenten gesproken die er vorig jaar zijn geweest, zij hebben mij met hun verhalen overtuigd. Verder beloven vele boeken en internet sites maar vooral ook mensen die ik heb gesproken dat het een mega mooi land is. Een land waar ik zonder deze kans waarschijnlijk nooit heen zou zijn gegaan.
Super spannend natuurlijk, daarom zal ik proberen jullie op de hoogte te houden door middel van verhalen en foto's op deze reismee. Geen ellendig lange verhalen, zelf vond ik dat altijd zo vermoeiend om te lezen. Tot zover!
Yours truly,
Laurens

Reacties

Reacties

Erik

Re5pect man!!!

Dat wordt cker een mooie reis!!!

Sebastiaan

Leuk :D ik ga t volgen. En neem wel een souveniertje voor me mee :D doei

Sjors Boomschors

Hoe lang blijf je weg, Lauwie?

Dipsy en Muffel

Mogen wij mee?

Erkan

Lauwie! Nice! Check jou bloggen dan! Ik heb mij al aangemeld! Have fun up there, je gaat het super druk krijgen! Ga jij op stage zonder dat je zelf ook mee moet?

xx

FrankW

Veel plezier boyke!

Mootje

Hey Laurens! Ik denk er ook over om volgend jaar daar mijn minor te doen dus ik zal je goed volgen!

Luttitutti

Hee lauwie ik heb me ook aangemeld, ben benieuwd naar je wilde verhalen! Pas je op voor taxichauffeurs daar, anders zit je er misschien over 5 jaar nog...

Have fun !!

Shuhad

Succes men! :D Geniet er ook van!

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!